بهگزارش میراثآریا به نقل از روابطعمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اصفهان، علیرضا ایزدی امروز ۱۳ بهمنماه سال ۱۴۰۰، با اعلام این مطلب گفت: «امسال و در رویکردی جدید تلاش شد تا در غرفه اصفهان، روشی نوین در ارائه محصولات گردشگری اصفهان بهکار گرفته شود.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اصفهان ادامه داد: «رویکرد اصلی در غرفه اصفهان بر بازاریابی متمرکز بود، بهنحوی که بازاریابی در غرفه اصفهان در دو حوزه بازاریابی برای جذب گردشگر در نوروز ۱۴۰۱ و بازاریابی در حوزه جذب سرمایهگذار در طرحهای متوسط و بزرگ متمرکز شد.»
او افزود: «معرفی ۳۲ طرح عظیم سرمایهگذاری همچون توسعه فرودگاه بینالمللی اصفهان، تکمیل طرح قطار سریعالسیر تهران به اصفهان و تکمیل سالن بزرگ بینالمللی اصفهان و همچنین معرفی حداقل پنج طرح ساخت هتل پنج ستاره در اصفهان، از جمله طرحهای سرمایهگذاری گردشگری معرفی شده در غرفه اصفهان بود.»
انتهای پیام/